Gutt henger over siden på sen jolle

Rekrutteringsmateriell for foreningene

NSF har lagd en pakke med rekrutteringsmateriell for sosiale medier som det bare er å forsyne seg av. Materiellet vi har lagd er ment som et utgangspunkt for seilforeninger og andre som de kan ta i bruk, og som de kan gjøre til sitt ved å tilpasse. Vi har lagd et utkast til tekst til hvert av bildene, men den kan selvfølgelig tilpasses og brukes (eller ikke brukes) helt etter eget ønske og behov. Benytt bildene på for eksempel Instagram eller Facebook, eller bruk det i meldinger og/eller invitasjoner som sendes som e-post. Eller bruk dem til noe annet
Vi i NSF håper de kan være til hjelp – og at de vil kunne bidra til å rekruttere mange nye seilere – og bidra til å skape seilglede for alle!

Rekruttering
Last ned materiell
Klikk på knappen og last ned bilder og video fra vår Dropbox mappe

Bli med å seile

Seiling er en aktivitet der naturkreftene møter lek, fysikk, hjerte og hjerne. Bli med å lær deg å seile! Ingen annen sport kombinerer eventyr, ferdigheter og konkurranse bedre. Livet er rett og slett morsommere når det blåser!
Om du kjenner noen som har lyst til å prøve, er det bare å kontakte (sett inn navnet på din seilforening). Der får du låne båt gratis og opplæring av erfarne seilere. *

*Dette er et forslag til en tekst som kan brukes til disse bildene, men det er selvsagt helt fritt til å tilpasse og omformulere den etter ønske og behov. her er det bare fantasien som setter grenser!

Høyreklikk på bildet for å laste ned, eller last ned hele pakken

Gratis utlån av seilbåt i din seilforening

Vi ønsker oss flere seilere! Nå kan du prøve seiling i (din seilforening). Det gir en unik kombinasjon av lek, fysikk, og mental utfordring, og er en idrett som gir glede for livet – enten det er i vennskapelig konkurranse eller som en helt unik måte å utforske verden på. I din lokale seilforening får du låne båt eller brett gratis og du får hjelp av erfarne seilere.

Høyreklikk på bildet for å laste ned, eller last ned hele pakken

Alle barn blir bedre når det blåser!

Vi ønsker oss flere seilere! Nå kan du prøve seiling i (din seilforening). Det gir en unik kombinasjon av lek, fysikk, og mental utfordring. Seiling er en idrett som gir glede for livet – enten det er i vennskapelig konkurranse eller som en helt unik måte å utforske verden på. I din lokale seilforening får du låne båt eller brett gratis og hjelp av erfarne seilere.

Lek med naturkreftene!

Seiling gir en unik kombinasjon av lek, fysikk, og mental utfordring. Seiling er en idrett som gir deg glede for livet, og den bringer deg i direkte kontakt med naturkreftene. Seiling er rik på naturopplevelser, og de kan du oppleve gjennom seilforeningen din. Meld deg på et kurs og benytt muligheten til å prøve en av foreningens båter.